[Czuwaj] Zmiana druzynowego DW

mistrz44 mistrz44 w poczta.onet.pl
Wto, 5 Kwi 2005, 14:20:11 CEST

od
kryteriami

> A kryterium niekaralnosci?
> A kryterium braku wspolpracy ze sluzbami
specjalnymi PRL?

Z tego co wiem, kryterium niekaralności nie jest
posiadaniem kwalifikacji,
tylko wymogiem formalnym.
Jesli chodzi o współpracę ze służbami- to też
chyba coś pomieliłeś,
ma złozyć prawdziwe oświadczenie lustracyjne- w
którym ma albo
przyznac sie do tego, że był świadomym i tajnym
współpracownikiem służb specjalnych,
albo zaprzeczyć współpracy. Treść oświadczenia nie
wyklucza ani startowania
ani pełnienia funkcji- jedynie złozenie fałszywego
oświadczenia pozbawia prawa
do pełnienia funkcji publicznych na okres 10 lat.
("kwalifikacje- wykształcenie, przygotowanie
potrzebne do wykonywania
zawodu, jakichś czynności" SWO PWN 1999)
M44