[Czuwaj] lista lektur na pwd i phm - pytanie

basiafm basiasmola w poczta.fm
Śro, 6 Kwi 2005, 23:59:46 CEST

Czuwajcie,

dziekuje OGROMNIE osobom, ktore pozytywnie odpowiedzialy na prosbe o
spis lektur i tym samym bardzo wzbogacily moja harcbibliografie. Zdaje
sie, ze debiccy instruktorzy beda mieli co czytac w najblizszym czasie:)))
Szczegolnie chcialabym podziekowac Ani Nowakowskiej, Radkowi
Topolskiemu, Olkowi Senkowi, Piotrowi Giczeli.

Rowniez dzieki liscie Czuwaj (bodajze Witold Pietrusiewicz to
podeslal: http://www.warszawapragapn.zhp.org.pl/index.php?option=content&task=view&id=190)
dowiedzialam sie, ze istnieje Harcerska Antologia Papieska -
moze ktos wie, czy to jest ksiazka i mozna ja gdzies kupic?

No i masz, znowu pytanie:)
Z gory dziekuje za odpowiedzi:)))
czuwajcie
Barbaska z Debicy

--
Best regards,
 basiafm                            mailto:basiasmola w poczta.fm