[Czuwaj] lista lektur na pwd i phm - pytanie

Witold Pietrusiewicz smyrwa w poczta.onet.pl
Nie, 10 Kwi 2005, 22:12:08 CEST

basiafm napisa?(a):

>Czuwajcie,
>
>dziekuje OGROMNIE osobom, ktore pozytywnie odpowiedzialy na prosbe o
>spis lektur i tym samym bardzo wzbogacily moja harcbibliografie. Zdaje
>sie, ze debiccy instruktorzy beda mieli co czytac w najblizszym czasie:)))
>Szczegolnie chcialabym podziekowac Ani Nowakowskiej, Radkowi
>Topolskiemu, Olkowi Senkowi, Piotrowi Giczeli.

A moz.e wykaz tych lektur wrzuci?abys' tu na liste;? Albo poprosze; na
priva.

>Rowniez dzieki liscie Czuwaj (bodajze Witold Pietrusiewicz to
>podeslal: http://www.warszawapragapn.zhp.org.pl/index.php?option=content&task=view&id=190)
>dowiedzialam sie, ze istnieje Harcerska Antologia Papieska -
>moze ktos wie, czy to jest ksiazka i mozna ja gdzies kupic?

Na ww. stronie wrzuci?em miniaturke; ok?adki tej ksia;z.ki.
"Harcerska; antologie; papieska;" kupi?em latem ub. roku na wyprzedaz.y
ksia;z.ek w Karwi, za ca?e 4 z?ote. Ksia;z.ke; wyda?a w 1999 roku
Oficyna Wydawniczo-Poligraficzna "Adam" w Warszawie, chyba zwia;zana z
ZHR (ul. Rolna 191/193, tel. 8433723, 8430879).

Generalnie ksia;z.ka jest godna polecenia, zawiera nie tylko teksty
homilii, listów, b?ogos?awien'stw Ojca S'wie;tego Jana Paw?a II, ale
tez. prymasów: Hlonda, Wyszyn'skiego, Glempa, opiekuna harcerstwa bpa
G?ódzia oraz harcerskich duszpasterzy: ks. bpa Bandurskiego, ks. ks.
Mauersbergera, Lutos?awskiego, Ziei, Peszkowskiego, Ujmy i innych.
Ws'ród nich sa; m.in. komentarze do Prawa Harcerskiego, symboliki
harcerskiej, gawe;dy i homilie o s'w. Jerzym...

Pozdrawiam, Czuwaj!
Smyrwa