[Czuwaj] lista lektur...

Aleksander Senk senk w post.pl
Wto, 12 Kwi 2005, 16:44:44 CEST

From: "basiafm" <basiasmola w poczta.fm>

> dziekuje OGROMNIE osobom, ktore pozytywnie odpowiedzialy na prosbe o
> spis lektur i tym samym bardzo wzbogacily moja harcbibliografie. Zdaje
> sie, ze debiccy instruktorzy beda mieli co czytac w najblizszym czasie:)))
> Szczegolnie chcialabym podziekowac Ani Nowakowskiej, Radkowi
> Topolskiemu, Olkowi Senkowi, Piotrowi Giczeli.

Nie ma za co - ciesze sie, ze udalo sie pomóc.

Przy okazji poprosze o rewanz: :-)
Caly czas zbieram materialy do serwisu poswieconego systemowi zastepowemu:
www.zastep.z.pl

Zalezy mi przede wszystkim na materialach metodycznych, ideowych,
praktycznych itp. dla druzynowych lub dla zastepowych, ale do
wykorzystywania przez druzynowych

Mile widziane beda takze wszystkie materialy bezposrednio dla zastepowych.
Trafia one do innego serwisu, ale takze beda do wykorzystywania przez
wszystkich.

pozdrawiam
olek