[Czuwaj] zuchowy administrator

Izhp.pl bobik w izhp.pl
Pią, 8 Kwi 2005, 12:20:45 CEST

Witam zapoznajcie sie prosze z tym postem na forum ZHP

http://www.forum.zhp.pl/viewtopic.php?TopicID=2813

lub poniżej treść:

 CZUJ!

Ze względu na ogromy brak czasu i pęd do kariery oraz brak pomysłów na inne rozwiązanie pisze na tym forum.

Poszukuje w zastępstwie osobe która wzieła by na swoje barki pomoc jednemu z fajniejszych zuchowych wydawnictw
"ZUCHMISTRZ" z jakim mialem przyjemność współpracować przy tworzeniu strony www.zuchmistrz.zuch.org ze swojej strony
zapewniam wszelkie bajerki jakie beda potrzebne do strony na serwerze nielimitowane konto e-mail w domenie zuch.org lub
zuch.org.pl.

Niestety nie jestem wstanie należycie wykonywać obowiązków twórcy tej strony, w terminie zamieszczać informacji i pomagać
dlatego pytanko kieruje do Was.

Jakie są wymagania znajomość dwóch podstawowych zagadnień HTML i PHP oraz zuchowego ducha który także jest bardzo ważny :d

ps. jak bedzie potrzebne miejsce na strone gromady nie ma problemu oczywiście osoby pomagającej zuchmistrzowi...

gg: 246229
bobik w zuch.org

Kolejną sprawa Administracyjno - Zuchowa to samo ZUCH.ORG - niegdyś okrzyknięty INTERNETOWY SERWIS DLA ZUCHMISTRZÓW
budowany z wielkim zapałem niestety zamilkł w fasie przygotowawaczej, stworzony w prezencie dla Pewnej druhny ... Jeżeli
ktos z Was byly chętny do Ruszenia zuch.org serwer jest do waszej dyspozycji tutaj jednak potrzebna by była
przedewszystkim osoba znająca zagadnienia z dziedzinuy html,php,mysql,xml lub instalacja gotowego CMS typu MAMBO, jednakże
ważne jest też zbudowanie kadry która byla by wstanie stworzyć taki serwis :d

Jeśli tyczy się o utrzymanie domeny, serwera, kont poczty dla redkacji itd. biore to na siebie chcialbym aby w tym
miejscu jednak kiedyś coś powstało dla zuchów które są mi tak bliskie

Proszę o kontakt osoby chętne:
gg: 246229
meil: bobik w zuch.org

Pozdrawiam wszystkich zuchmistrzów !!!!!!!!!!

p.s. Sorka za ortografie :-)

Pozdrawiam,
Robert Majer

--
Kierownik Zespołu ds. Internetu Chorągwi Śląskiej ZHP
http://choragiew-slaska.org