[Czuwaj] Zmiana druzynowego DW

Aleksander Senk senk w post.pl
Wto, 12 Kwi 2005, 16:39:32 CEST

From: "Marcin Bednarski" <parasol w harcerstwo.net>

>Irytujące są takie Twoje odzywki Olek...

>Brak porozumienia między nami wynika raczej z tego, że ty wąsko i dość
>dziecinnie rozumiesz wychowanie...

:-)

Wiesz... masz rację, ze nie było najmilsze sformulowanie...
Rozumiem, ze taka teza o Twoich poglądach może Cię irytować... ale wydaje mi
się, ze jest to teza dosyć dobrze uzasadniona w wielu innych listach i caly
czas ją podtrzymuję:
Moim zdaniem ani metodyka wedrownicza, ani inne dokumenty mowiąc o
demokracji nie wymagają ani nie pozwalają na to, co proponujesz.

Ty ograniczyles sie do epitetu, bez najmniejszej proby uzasadniania go...
Bylo by mi przykro po takim stwierdzeniu, gdyby nie to, ze to co napisales
jest dosyć zabawne w kontekscie wielu innych zdarzen na tej liscie, podczas
ktorych zarzucano mi zazwyczaj coś dokladnie odwrotnego: ze we wszystkim
widze wychowanie... ze wszystko traktuje zbyt powaznie i nie pozwalam sobie
na zaden luz w kwestiach wychowania...
Ale widac sytuacja sie zmienila i tym razem lepiej pasował inny epitet...

No, ale dajmy juz pokój tamatej sytuacji :-)

Jeżeli masz ochotę dyskutować używając argumentów, to ja mam odpowiedź
przygotowaną i mogę ją wysłac (choc pewnie za kilka dni, bo przez najblizsze
nie bede mial dostepu do sieci).
A jeżeli nie.. to nie.

pozdrawiam
olek