Re: [Czuwaj] Re: Piąta Biała Służba... Moje spojrzenie

hm. Rafal M. Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Śro, 13 Kwi 2005, 08:31:25 CEST

No coz... To swiadczy tylko o glupocie Borowikow. Pamietam jak na Zlocie
GNIEZNO 2000, harcerzom skonfiskowano finki, choc stali w odleglosci chyba
150 m od Prezydenta :) A mnie z szabla, ktora Prezydentowi salutowalem
ustawili w odleglosci 0,5 m :)

Viking - Szczecin