[Czuwaj] Re: Piąta Biała Służba... Moje spojrzenie

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Śro, 13 Kwi 2005, 09:52:38 CEST

Marek Jedynak napisał(a):

>hehe...
>dobrze, ze przyznaliscie, iz są to uogolnienia o tych z HSP, bo bym
>sie poczuł urazony ;) tez czasem w tej sluzbie byłem :)

Rany no ja też byłem, nawet rok temu HSP (bo tak to chyba można nazwać)
na jednej imprezie dość masowej kierowałem. Ale mówię o typowym
wizerunku, bo HSP troszku się naoglądałem w swym harcerskim żywocie. I
zazwyczaj pasują jak ulał do wizerunku polskiego ochroniarza :)