Re: [Czuwaj] Re: Piąta Biała Służba... Moje spojrzenie

hm. Rafal M. Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Śro, 13 Kwi 2005, 10:44:23 CEST

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <g00rek w wp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, April 13, 2005 9:57 AM
Subject: Re: [Czuwaj] Re: Piąta Biała Służba... Moje spojrzenie

> Nie Rafał. To głupota to branie finki wszędzie tak jak rogatywki. Nóż to
> nóż i nie pisz takich bzdur. Jeśli harcerze polecą samolotem to też będa
> mieli przy sobie finki?
>
> To NARZĘDZIE.
>
> g00rek

Powtarzam, ze dla mnie bylo glupota skonfiskowanie finki harcerzom, ktorzy
stali w takiej odleglosci od Prezydenta, ze nie mieli szans nawet dorzucic
;) a nie odebranie szabli,ktora jest o wiele grozniejszym narzedziem
czlowiekowi, ktory stal tak blisko, ze moglby spokojnie jednym ruchem, nawet
nieopatrznie ;) zrobic krzywde najwazniejszej osobie w panstwie :)))

O takiej glupocie pisalem :)

Co do narzedzi, to i finka i szabla i pioro sa narzedziem :) a pioro tym
groznijeszym, ze podobno potezniejszym od miecza ;)))

Pozdrawiam
Rafal