[Czuwaj] pytanie o przepis prawny regulujący ...

Paweł Dudzik dudi w post.pl
Czw, 14 Kwi 2005, 00:49:31 CEST

[ciach]

>choć tutaj różnie wygląda jedna mała rzecz - UMOWY
>zawierane między umawiającymi się stronami, ostatnim
>ciekawym przykładem na jaki natrafiłem jest punkt:
>"Zleceniobiorca ma prawo podwyższyć cenę wynikającą z niniejszej
>umowy wstępnej za przedmiotową usługę, tylko w przypadku wzrostu
>cen z przyczyn od niego niezależnych"
>Rozumiem chęć zabezpieczenia interesów wynajmującego
>(szczególnie mając w pamięci ubiegłoroczne przepychanki z VATem),
>ale:
>jak ma zaplanować w takiej sytuacji obóz szczepowy?
>z jakich pieniędzy pokryje ewentualną różnicę?
> [...]
istnieje cos takiego jak (powiatowy) rzecznik konsumentów
w przypadku Łodzi:
Powiatowy Rzecznik Konsumentów

Małgorzata Rakowska

ul. Sienkiewicza 3
90-954 Łódź
X piętro, pok. 1003
tel. (0-42) 632-75-06
fax (0-42) 632-93-11
rzecznik w lodzkiwschodni.pl

a ponadto porad konsumenckich udzielają także:

    * Wojewódzki Inspektorat Inslekcji Handlowej w Łodzi, ul. Gdańska
      38; tel. (0-42) 636 03 57
    * Federacja Konsumentów, Łódź, ul. Piotrkowska 82; tel. (0-42) 633 08

najpierw telefon i krotkie zreferowanie sprawy, a potem oficjalne
pismo i masz interpretacje czy taki zapis jest zgodny z prawem czy nie

pzdr

Dudi