ODP: [Czuwaj] pytanie o przepis prawny regulujący ...

Śro, 13 Kwi 2005, 16:33:09 CEST

Odmówić podpisania umowy zawierającej taki punkt?? I znaleźć inną bazę,
jesli wynajmujący nie chce wycofać punktu takowego?

To jest bardzo niebezpieczny zapis, zwłaszcza, ze nie mówi - o ILE mozna
podnieść ceny :)

Dominik Jan Domin