ODP: ODP: [Czuwaj] pytanie o przepis prawny regulujący ...

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Czw, 14 Kwi 2005, 13:54:27 CEST

> ----------
> Od: 	Michał Górecki[SMTP:g00rek w wp.pl]
>
	>Nie, nie Jurku. Mnie ( i s00 chyba też) chodziło o jedyny właściwiy
;)
	>sposób organizowania obozów, czyli W LESIE a nie NA BAZIE. :)

That's wight wabbit.
Swoją drogą naszło mnie pewne przemyślenie. Prężne i zorganizowane
środowiska nie korzystają raczej z baz na rzecz obozów puszczańskich, które
same (bądz wspólnie z innymi środowiskami) organizują w lesie. Taki
samodzielny obóz pozwala rozwinąć kadrę instruktorską - jako spory projekt
stanowi  niezłe wyzwanie itd, itp, stanowiąc naturlany etap w kształtowaniu
się środowiska.

Jednakże hufcowemu, którego Hufiec posiada bazę, sytuacja ta często nie jest
na ręke i raczej będzie dusił w zarodku takie inicjatywy niż je wspierał.

A może jest inaczej?

--
s00hy
Hufiec Warszawa Praga Połnoc