RE: ODP: [Czuwaj] pytanie o przepis prawny regulujący ...

grzegorz goja73 w poczta.onet.pl
Czw, 14 Kwi 2005, 14:26:22 CEST

> 	>Nie, nie Jurku. Mnie ( i s00 chyba też) chodziło o jedyny właściwiy
> ;)
> 	>sposób organizowania obozów, czyli W LESIE a nie NA BAZIE. :)
>
> That's wight wabbit.
> Swoją drogą naszło mnie pewne przemyślenie. Prężne i zorganizowane
> środowiska nie korzystają raczej z baz na rzecz obozów puszczańskich,
> które
> same (bądz wspólnie z innymi środowiskami) organizują w lesie. Taki
> samodzielny obóz pozwala rozwinąć kadrę instruktorską - jako spory projekt
> stanowi  niezłe wyzwanie itd, itp, stanowiąc naturlany etap w
> [...]

[goja73] ok, ale z pewnością nie jest to jedyna słuszna droga organizacji
obozów

> Jednakże hufcowemu, którego Hufiec posiada bazę, sytuacja ta często nie
> jest
> na ręke i raczej będzie dusił w zarodku takie inicjatywy niż je wspierał.
>
> A może jest inaczej?

[goja73] dlaczego miałby dusić, w hufcu naszym (Łódź-Widzew) nie wydaje mi
się żeby, ktoś tak uważał, a baz mamy trzy...
Pytanie o zapis w umowie tez nie wynikało z niczego innego jak szukania
sposobu, jak przekonać hufiec harcerski, żeby takich bzdurnych zapisów nie
wstawiał do umowy młodym szczepowych, którzy chcą po raz pierwszy wybrać się
na obóz szczepu w miejsce inne niż hufcowa baza...
goja73