Re: [Czuwaj] pytanie o przepis prawny regulujący ...

seascout w go2.pl seascout w go2.pl
Czw, 14 Kwi 2005, 14:06:13 CEST

> Nie, nie Jurku. Mnie ( i s00 chyba też) chodziło o jedyny
właściwiy ;)
> sposób organizowania obozów, czyli W LESIE a nie NA BAZIE. :)

Nie no g00 - przegiąłeś... Ja generalnie nie lubię "jedynie
słusznych" opcji (chyba, że chodzi o doktrynę HSR ;)

Myśmy mieli bazę w Raybnie na Mazurach, gdzie cała infrastruktura
składała się z wystającej z ziemi rurki, która była wejściem do
studni głębinowej. Reszta to był las. Była baza? Była!

W Perkozie (baza na maxa!) na polu namiotowym MOANA druzyny z
Cieszyna, Radomia (a na polu namiotowym Szarpie z Sokołowa
Podlaskiego - chyba przez dwa lata)organizowały obozy 14 dniowe w
małych namiotach, gdzie zastepy samodzielnie gotowały sobie obiady,
robiły pionierkę, wychodziły na wędrówki i spływy kajakowe.
Twoim zdaniem to już by był niewłasciwy obóz? Dlaczego? Bo "na
bazie"?
Bo mogli czasem pójść na strzezone kąpielisko w Perkozie lub
emmergency skorzystać z pomocy lekarza ośrodka?

Moim zdaniem to nie w bazach jest problem, tylko w nas. Potrafię
sobie wyobrazić puszczański obóz na bazie i kolonię wypoczynkową w
puszczy.

Seascout