ODP: [Czuwaj] Jaki św. Paweł ?

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Czw, 14 Kwi 2005, 10:54:55 CEST

> ----------
> Od: 	Michał Górecki[SMTP:g00rek w wp.pl]
> Odpowiedz do: 	Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.

> Rozkazu Specjalnego nr 1 Naczelnika ZHP ?
> apostoła i autora listów Nowego Testamentu, więc ?
> >

> Chodzi ci zapewne o ten cytat? A dlaczego uważasz że to NIE jest TEN św
> Paweł?

Bo takowego cytatu nie ma ani w Biblii Gdańskiej z 1632 roku, ani Biblii
Brzeskiej z 1563, ani też w: Poznańskiej, Warszawsko - Praskiej,
Warszawskiej, przekładzie Nowego Świata, ani też w Biblii Tysiąclecia.
Nie mam pod ręką przekładu księdza Wujka - ale z duża dozą
prawdopodobieństwa mogę stwierdzić, iż stamtąd również nie pochodzi. (zbyt
mała archaizacja języka w cytacie).
Znajoma apolegotka, też kiwa ze zdziwieniem głową.

Skłaniam się więc ku tezie, iż chodzi o innego św. Pawła.

--
s00hy
Hufiec Warszawa Praga Północ