ODP: [Czuwaj] Obozy tematyczne czy też kolonie zuchowe

Wto, 19 Kwi 2005, 10:28:11 CEST

Nie pisałem o cenach , ani paskudnych warunkach zakwaterowania (pokoje,
łazienki itp.) - ale o podejściu do zadania pt. "obóz tematyczny". uważam,
ze rewalacja, ale za mało moze nasi harcerze chwalą się swoimi
osiągnięciami? Bo to wyglądna na program totalny, a nie na: "BACZNOŚĆ:
Druhna trop. czarownica... zamelduje się u druha przewodniczącego sabatu" :)

Pozdrawiam

Dominik Jan Domin