ODP: [Czuwaj] Obrzędowość

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Wto, 19 Kwi 2005, 10:50:14 CEST

Dominik Jan Domin napisał(a):

>Nie pisałem o cenach , ani paskudnych warunkach zakwaterowania (pokoje,
>łazienki itp.) - ale o podejściu do zadania pt. "obóz tematyczny". uważam,
>ze rewalacja, ale za mało moze nasi harcerze chwalą się swoimi
>osiągnięciami? Bo to wyglądna na program totalny, a nie na: "BACZNOŚĆ:
>Druhna trop. czarownica... zamelduje się u druha przewodniczącego sabatu" :)

Ano właśnie. Tak mnie natchnęło...

Powiedzcie mi jak jest u was z obrzędowością na obozach?
Czy rzeczywiście dana obrzędowość wpływa na wszystkie aspekty obozu, czy
raczej trzymacie się schematu "czarne stopy" ? Jak bardzo wasza praca
jest z nią powiązana i w jaki sposób?

Niektórzy twierdzą że obozy ze zbyt silną obrzędowością są
"nieharcerskie"...