Re: [Czuwaj] Obozy tematyczne czy też kolonie zuchowe

Wto, 19 Kwi 2005, 11:04:41 CEST

----- Original Message -----
From: "Dominik Jan Domin" <djdomin w biol.uni.torun.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, April 19, 2005 10:28 AM
Subject: ODP: [Czuwaj] Obozy tematyczne czy też kolonie zuchowe

> Nie pisałem o cenach , ani paskudnych warunkach zakwaterowania
> (pokoje, łazienki itp.) - ale o podejściu do zadania pt. "obóz
tematyczny".
> uważam, ze rewalacja,
> ale za mało moze nasi harcerze chwalą się swoimi osiągnięciami?
> Bo to wyglądna na program totalny, a nie na: "BACZNOŚĆ:
> Druhna trop. czarownica... zamelduje się u druha przewodniczącego sabatu"
:)

Tylko jak "czarownik" miałby sie meldować "przewodniczacemu sabatu"
który akurat jest klerykiem ;-)

A poważniej, potrzebuję rady.
Jeszcze tydzień temu miałem "poukładane" z kolonią:
"Szlakiem Dedala" jako że ulokowana była przy lotnisku,
w osrodku nad zalewem,
budowa "skrzydeł", przygotowania do "ucieczki" przez "morze" (zalew)
nawet dogadany miałem przelot przez zalew, na 2-os. PPG,
dla najlepszego zucha/zuchów (a moze nawet dla wszystkich), ..
i "guzik"!!
kierowniczka osrodka "wykopała" nas bo dostała lepsza ofertę
Jeszcze w niedziele próbowałem ją przekonać.... ale niewazne..

Teraz "wylądowałem", na odmianę,
w ośrodku jeździeckim
i mam "myślenice"
Czy program skierować na:
"Dzikie Pola (dragoni Wołodyjowskiego)"
czy na "Dziki Zachód (Indianie)
Nie moge sie zdecydować
a za 66 dni już jest kolonia.
No i chciałbym jeszcze przeprowadzić kilka zbiórek
"wprowadzajacych".

Ktoś mi poradzi ?

Czesław