[Czuwaj] Benedykt XVI

Marcin Skocz hrskocz w harcerstwo.net
Śro, 20 Kwi 2005, 00:05:02 CEST

> Chlopaki i dziewczyny - dajcie juz spokoj... robi sie niesmacznie.

Ok. Ze swojej strony jednak chciałbym dodać, że nie znoszę kiedy ktoś nie ma
pojęcia o czym mówi i próbuje strofować innych. W przeciwieństwie do
konfidenta Wasia (dlaczego konfidenta to już inna sprawa i nie ten temat),
mam pewną wiedzę na temat tego co i jak pisał Ratzinger i dlaczego został
wybrany szefem Kongregacji Nauki i Wiary i jakie ma poglądy. Mimo to
chciałbym podkreślić, że uznaję siłę umysłu i konsekwencję nowego papieża.
Jednocześnie podoba mi się przyjęcie przez niego imienia Benedykta XVI - mam
nadzieję, że Parasol ma rację, a to jest zwiastunem naprawdę udanego
pontyfikatu.

Pozdrowienia
Marcin Skocz