[Czuwaj] Benedykt XVI

Śro, 20 Kwi 2005, 10:51:35 CEST

Dnia środa, 20 kwietnia 2005 10:31, Jerzy Lukaszewicz napisał:
> Naprawde w to
> wierze! Bo to dla mnie nie jest wybor jakiegos polityka i wszelkie
> spekulacje w postaci list sa nie na miejscu.

[ciach]

> I uzywanie
> jakichkolwiek metod stosowanych w politycznych rankingach jest bez sensu.
> Nawet, jesli sa tworzone przez osoby nie bedace czlonkami Kosciola
> Katolickiego.

Też mnie to śmieszyło, także dobrze Cię rozumiem. Bezradność najlepszych
polskich dzienników w opisywaniu tego co się będzie działo naprawdę była
rozbrajająca :) Zresztą jakby przyjęli założenie, że to nie jest to samo co
polityka, to nie mieliby o czym pisać, a przyłożenie do tej sprawy retoryki i
metod wykorzytywanych podcas wyborów gwarantuje wierszówkę i zainteresowanie
czytelników. Ot i świat ma coraz mniej wymiarów :|

Jednak myślę, że jest wielu katolików, którzy nie podzielają Twojego (i
mojego) zdania, także może roztrząsanie takich kwestii nie wydaje mi się
niestosowne. Są ludzie, którzy chcą to czytać i rozstrząsać, a że publicyści
większości poczytnych magazynów nie potrafią inaczej więc piszą dla nich (a
może ich jest większość?).

Nie odbierałbym jednak prawa ludziom wszelkiej maści do obracania słowami i
wyżymania pojęć w opiniach na temat wyboru papieża. Niech mówią. Mądrość tego
świata, Bóg w niwecz obraca...

Dobra, ale koniec może, bo to od początku chyba jest mocno OT.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec ZHP Warszawa-oliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
Nie wolno kaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)