Re: [Czuwaj] Wędrownicy na Zjezdzie

Grzegorz greegors w icpnet.pl
Czw, 21 Kwi 2005, 10:44:31 CEST

----- Original Message -----
From: "Marek Jedynak" <marek_jedynak w o2.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, April 20, 2005 8:52 PM
Subject: [Czuwaj] Wędrownicy na Zjezdzie
> "...XXXIII Zjazd ZHP odbędzie się w dniach 1 - 4 grudnia 2005 roku w
> Warszawie. Weźmie w nim udział około 300 delegatów - przedstawicieli
> środowisk harcerskich z całej Polski oraz 50 młodych, aktywnych
> wędrowników..."
> czy mozecie mi powiedziec na jakich zasadach jadą tam ci "aktywni
> wedrownicy" i jak ta reprezentacja zostaje wybierana/rekrutowana?
> Marek

Hmmm, zaskoczyła i zaniepokoiła mnie ta informacja..
Od razu nabrałem jakichś dziwnych skojarzeń z "aktywistami" którzy tak
licznie występowali w "dawnych dobrych czasach" i którzy mieli sporo do
powiedzenia, choć nie wiadomo było kto ich wybrał... (a raczej było wiadomo,
ale nie wolno było o to pytać)
Mam nadzieję że ci "aktywni" będą tylko obsługą techniczną Zjazdu. Jeżeli
nie, to ja bardzo proszę żeby mogło wziąć udział też 50 młodych aktywnych
harcerzy starszych, 50 młodych aktywnych harcerzy i 50 młodych aktywnych
zuchów... i oczywiście zeby wszyscy oni byli z mojego środowiska ;-)))

Grzegorz