Re: [Czuwaj] Wędrownicy na Zjezdzie

Marek Jedynak marek_jedynak w o2.pl
Czw, 21 Kwi 2005, 10:54:35 CEST

> Hmmm, zaskoczyła i zaniepokoiła mnie ta informacja..
> Od razu nabrałem jakichś dziwnych skojarzeń z "aktywistami" którzy
tak licznie występowali w "dawnych dobrych czasach" i którzy mieli
sporo do powiedzenia, choć nie wiadomo było kto ich wybrał... (a
raczej było wiadomo, ale nie wolno było o to pytać)
> Mam nadzieję że ci "aktywni" będą tylko obsługą techniczną Zjazdu.
Jeżeli nie, to ja bardzo proszę żeby mogło wziąć udział też 50
młodych aktywnych harcerzy starszych, 50 młodych aktywnych harcerzy
i 50 młodych aktywnych  zuchów... i oczywiście zeby wszyscy oni byli
z mojego środowiska ;-)))
> Grzegorz

łoj!! bo rozpętałem niepotrzebne gdybanie!
nie o to chodzi (juz wiem) by byli to dawni aktywisci!
ale najlepiej jakby sie ktos z wedrowniczego szefostwa wypowiedzial.
g00rek lub s00chy są pewnie na bierząco, więc mysle, ze mnie zaraz
wspomogą ;)
Marek