Re: [Czuwaj] Ruch mlodych dla mlodych - bylo: Wędrownicy na Zjezdzie

Czw, 21 Kwi 2005, 13:11:20 CEST

----- Original Message -----
From: <seascout w go2.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, April 21, 2005 12:48 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Ruch mlodych dla mlodych - bylo: Wędrownicy na
Zjezdzie

> Was w tym
> nastrajają
>

> Nikt nie napisał, że ogranicza się równiez bierne prawo wyborcze...
> Moga wybrać 75 letniego koemendanta... Ale niech to będzie wybór
> ludzi młodych... Taka jest koncepcja - której nie chce bronić, a
> która pojawiła sie na konferencji...

Póki co ZHP nie jest "stowarzyszenie młodzieżowym"
gdyż:
"......ZHP jest wychowawczym, (.....) stowarzyszeniem ...."
i dlatego logiczne jest że decydujacy głos mają w nim wychowawcy
a nie wychowankowie.
Oczywiście możesz spróbować zmienić Statut.

> zachodniej części
> instruktorzy są
> i przede
>

> No to własnie wszystkie pomysły pochodzą z organizacji regionu
> europejskiego WOSM i WAGGGS.
>
> W Belgi naczelnik wykonawczy (u nas nie ma odpowiednika takiej
> funkcji) ma 46 lat, a w ich Głównej Kwaterze wszyscy maja mniej niz
> 30.

Jestem zwolennikiem takiej  koncepcji przy jednoczesnym powrocie rad.
A pamietasz ile liczy ta belgijska organizacja ?

Czesław