Re: [Czuwaj] Ruch mlodych dla mlodych - bylo: Wędrownicy na Zjezdzie

seascout w go2.pl seascout w go2.pl
Czw, 21 Kwi 2005, 13:20:33 CEST

> Póki co ZHP nie jest "stowarzyszenie młodzieżowym"
> gdyż:
> "......ZHP jest wychowawczym, (.....) stowarzyszeniem ...."
> i dlatego logiczne jest że decydujacy głos mają w nim wychowawcy
> a nie wychowankowie.
> Oczywiście możesz spróbować zmienić Statut.

A konferencja była po to, by odpowiedziec sobie na pytanie czy to
dobrze. Stowarzyszenie jest forma organizacyjna ruchu. I pytanie
otware: jaki ma być ten ruch? Taki gdzie doświadczeni wychowawcy
organizują warunki dla rozwoju dla wychowawnków?
Czy ma to być ruch młodych ludzi, którzy przyczyniają się do
rozwoju innych młodych ludzi?

> A pamietasz ile liczy ta belgijska organizacja ?

Nie wiem czy będę wystarczająco precyzyjny. W Belgii jest chyba 10
mln. mieszkańców, a w skauting liczy chyba około 100.000 osób.

Seascout