[Czuwaj] Ruch mlodych

Marek Jedynak marek_jedynak w o2.pl
Czw, 21 Kwi 2005, 13:27:28 CEST

>Goja napisal:
>20 letni komendant u prezydenta miasta, po 3-miesięcznym okresie
wyczekiwania na audiencję, ciekaw jestem waszych wspomnień jak Was w
tym wieku Was traktowano, rozmowy z młodymi komendantami nie
nastrajają specjalnie optymistycznie....

w jakich stosunkach jest ZHP a UMiG w danym miescie, poza tym jak
komendant jest fachowy i rzeczowy to burmistrz tez z nim bedzie
gadal. jestem czlonkiem KH a wchodze do burmistrza bez kolejki ;)
harcerze mają pierwszenstwo u nas (choc burmistrz to cywil:)

i uwaga: co do praw wyborczych nikt nie zabrania wybrac starszego
komendanta jak jest swietny w tym co robi i tego chce (patrz: prawo
bierne i czynne!!!)
Marek