Re: [Czuwaj] Wędrownicy na Zjezdzie

hm. Rafal M. Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Czw, 21 Kwi 2005, 13:10:35 CEST

----- Original Message -----
From: <seascout w go2.pl>
To: " Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy. " <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, April 21, 2005 11:32 AM
Subject: Re: [Czuwaj] Wędrownicy na Zjezdzie

> A mnie bardzo zaniepokoiła ta wypowiedz.
>
> Dlaczego w Zjazdach powinni brac udzial wedrownicy - a nie zuchy?
> Bo to oni sa w takim etapie psychicznego rozwoju, ze zaczynaja
> rozumieć odpowiedzialność za swoją organizacje. I to oni mogą (i
> powinni) tę organizację współtworzyc.
>
> Nie widze nic zlego w udziale wedrowników w Zjezdzie. Wiecej
> powiem - dziwie sie, że wedrownicy nie biorą czynnego udzialu w
> demokratycznych procedurach dotyczacych naszej organizacji. W
> jakiejkolwiek formie.
>
> Mnie martwi, że o organizacji mlodziezowej decyduja w większości
> [...]
Rafale, a moglbys podac na jakiej to podstawie prawnej "grupa wedrownikow"
bedzie uczestniczyla w Zjezdzie? W jakim charakterze? Obserwatorow,
delegatow, innym?

Chodzi mi tylko o to, bo do czego przywyklo sie uzywac wedrownikow (a
wczesniej nazywanych harcerzami starszymi), to juz wiem. Chcialbym z
ciekawosci poznac tylko "uwarunkowania" prawne do uczestnictwa w Zjezdzie
Wedrownikow. I tu od razu jakby samo z siebie rodzi sie pytanie, skoro
wedrownicy moga, to czemu mlodzi instruktorzy w wieku od 25 do 35 lat nie?
:) A to rodzi znowu kolejne pytania do pytan itd, itp :)

Pozdraiam
Viking - Szczecin