Re: [Czuwaj] Ruch mlodych dla mlodych - bylo: Wędrownicy na Zjezdzie

seascout w go2.pl seascout w go2.pl
Czw, 21 Kwi 2005, 14:40:55 CEST

> Mi swoja droga zrobilo sie przykro - murzyn zrobil swoje, murzyn
moze odejsc
> (takie przyslowie). I ciekawi mnie, jaki "rewolucyjni", 20 letni
wedrownicy
> beda mieli odczucia i rewolucyjne poglady za lat 4, 5, jak krew
lekko sie
> schlodzi? :P

Pomysl z konferencji zakladal, że najpierw odpowiemy sobie na
pytanie dla kogo ma byc ta organizacja.

jesli ma być dla mlodych ludzi - to dlaczego ci mlodzi ludzie nie
mają wplywu na ksztalt tej organizacji??

Tym bardziej, że nikt nie proponował wyrzucenia z ZHP ludzi powyżej
30 lat. Proponowano by decyzje w swoich spawach mogli podejmowac
ci, których te decyzje dotycza.

Seascout