Re: [Czuwaj] Ruch mlodych dla mlodych - bylo: Wędrownicy na Zjezdzie

hm. Rafal M. Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Czw, 21 Kwi 2005, 14:35:18 CEST

----- Original Message -----
From: "Grzegorz Skrukwa" <greegors w icpnet.pl>
To: <czuwaj w yahoogroups.com>; "Lista Czuwaj" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, April 21, 2005 2:15 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Ruch mlodych dla mlodych - bylo: Wędrownicy na
Zjezdzie

[ciach]

Daj spokoj, niedawno przeciez pisano, ze bodajze powyzej 30 lat to powinno
sie takich jak my wywalac na smietnik historii. Jang Rewoluszyn Goł Goł! ;)
Po co im takie 30-letnie staruchy? ;)

Mi swoja droga zrobilo sie przykro - murzyn zrobil swoje, murzyn moze odejsc
(takie przyslowie). I ciekawi mnie, jaki "rewolucyjni", 20 letni wedrownicy
beda mieli odczucia i rewolucyjne poglady za lat 4, 5, jak krew lekko sie
schlodzi? :P

Troche w zartobliwym tonie ;) ale problem... jak najbardziej powazny.

Pozdrawiam
Viking