Re: [Czuwaj] Wędrownicy na Zjezdzie

hm. Rafal M. Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Czw, 21 Kwi 2005, 15:42:16 CEST

----- Original Message -----
From: "czesiek.harcerstwo" <czesiek w harcerstwo.net>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, April 21, 2005 3:22 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Wędrownicy na Zjezdzie

Cos mi sie kolacze, ze rownolegle z VII Zjazdem obradowala I Zbiorka
Harcerzy Starszych (czy jakos tak)  moze ktos podac szczegoly jak to
wygladalo i jakie bylo uczestnictwo w Zjezdzie tych osob (wiem, ze
wnioskowali w sprawie rozwiazania HSPS i przywrocenia nazwy Harcerstwo
Starsze) w aspekcie obowiazujacego wtedy statutu ZHP? :)

Pozdrawiam
Viking (tez Rafal, ale nie Seascout) ;)