[Czuwaj] i jeszcze troche danych

Anna Michalina Nowakowska michalina32 w wp.pl
Czw, 21 Kwi 2005, 16:15:58 CEST

Dnia 21-04-2005 o godz. 15:47 Anna Michalina Nowakowska napisał(a):
> uprzedzając odpowiedz dodam,
> że ,,,,,,,

Małe uzupełnienie,
przed tym mailem wysłałam, (chyba niestety tylko do Czesia) innego maila
o liczebności harcmistrzów:
otóż
wśród kadry zhp w wieku 20-30 lat
jest 3% harcmistrzyń i harcmistrzów
dokładnie 135 osób.
i stanowią oni 4% wszystkich harcmistrzów w zhp.
i napisałam też, że nei wiem czemu służą te dane,
ale je przesyłam bo są ciekawe.
a później, w następnym mailu dodałam to
co już wszyscy przeczytali :)

> uprzedzając odpowiedz dodam,
> że wśród kadry zhp pomiędzy 20 a 30 rokiem zycia
> 22% posiada stopień podharcmistrza... czyli potencjalny rozwój przed
> nimi.
> Pozdrawiam
> Anka

MISS AGENT 2: UZBROJONA I UROCZA Sandra Bullock
jako Miss Agent powraca! Od 22 kwietnia w kinach w całej Polsce.
http://klik.wp.pl/?adr=www.film.wp.pl%2Ffilm.html%3Fid%3D25110&sid=358