Re: [Czuwaj] Ruch mlodych dla mlodych - bylo: Wędrow nicy na Zjezdzie

Czw, 21 Kwi 2005, 17:29:15 CEST

----- Original Message -----
From: "Piotr Kołodziejczyk" <admiral w kolodziejczyk.waw.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, April 21, 2005 5:15 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Ruch mlodych dla mlodych - bylo: Wędrow nicy na
Zjezdzie

> [...]
> mozliwosci, bo u jego podstaw lezy pradwopodobnie zalozenie o tym ze
> hacerstwo jest dla wszystkich.
> Postulat dotyczy zmiany tego zalozenia i powiedzenia wprost, ze jest to
> organizacja dla mlodych i kierowana przez mlodych, a starsi sa tylko
> "dodatkiem"(w uproszczeniu ;-)).
> To tak jakby postulat o tym, ze "powinna byc dozwolona pedkosc 100km/h w
> miescie" probowac obalic argumentem "ale to byloby uprawnione, gdyby
ustawa
> 'prawo o ruchu drogowym' dopuszczala podwyzszenie predkosci".

Ależ tak własnie ustawa dopuszcza, w pewnych sytuacjach  :-)))))))

Ale nie o to mi chodziło.
Chodziło mi o to ze w sytuacji okreslenia
iz pełne prawa członkowskie
mają jedynie osoby w wieku 16-30
to ONI mogli by tak ustalić to to byłaby ICH
organizacja.

Pytanie.
Ile osób w wieku pow. 30 lat by chciało tam pozostać
jako "doradcy" bez realnych praw.
???

> Porozmawiajmy merytorycznie,
> czy harcerstwo jest tylko dla mlodych,
> czy dla ludzi w kazdym wieku.

Masz na mysli np. "młodych"
zgorzkniałych, cynicznych
20-30-latków ?
Przypatrz sie innym organizacjom "młodziezowym"

Czesław

Czy oni na pewno są młodzi ?