RE: [Czuwaj] Ruch mlodych dla mlodych - bylo: Wędrownicy na Zjezdzie

seascout w go2.pl seascout w go2.pl
Czw, 21 Kwi 2005, 23:30:28 CEST

> Czy naprawdę

Ha! Czego się boimy (mam więcej niż 30 lat).

Instruktorzy posiadający Autorytet, dalej będą mieli ten autorytet bez
względu ile maja lat i bez względu na to czy mają czynne, bierne czy w
ogóle nie maja prawa wyborczego.
Do instruktora z Autorytetem ustawią się kolejki przed głosowaniem z
prośba o radę.

Mam wrażenie, że najwięcej ucierpią ci po 30 co autorytetu nie mają. Bo
ani już nic nie będą znaczyli, ani nic od nich nie będzie zależało, ani
niczym już na czyjeś decyzje nie wpłyną.

Dobra instruktorka 45 lat nie powinna mieć kompleksów, bo jeśli jest
naprawde dobra to i tak ludzie będą słuchali jej rad.

Wytłumaczcie mi jak to się działo, że kiedyś to działało?

I w dodatku dobrze.

I tamte Zjazdy podejmowały dobre decyzje i nikt nie ucierpiał? Kiedys HS
byli bardziej dojrzali?

Śmieszy mnie, że w PRL-u HS mieli większą demokrację i większy wpływ na
zycie związku niż dzisiejsi wędrownicy.

Mówiąc językiem z Killera... "co się stało, ze się zesrało?" :)

Seascout