RE: [Czuwaj] Wędrownicy na Zjezdzie

czesiek w harcerstwo.net czesiek w harcerstwo.net
Pią, 22 Kwi 2005, 07:34:59 CEST

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net]On Behalf Of T.Rex
Sent: Friday, April 22, 2005 12:34 AM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: [Czuwaj] Wędrownicy na Zjezdzie

> Do mojej poprzedniej wypowiedzi

Która ja z litości pominę
;-)  ;-)  ;-)

> chciałbym jeszcze dodać, że uczestnictwo
> wędrowników w zjeździe ma byc zwieńczeniem ich udziału w programie
> "Młodzi Wyborcy", który zakłada aktywizację wędrowników
> i młodej kadry instruktorskiej do śwadomego i odpowiedzialnego udziału
> w życiu ich środowisk harcerskich.
(.........)
> Chcemy przeprowadzone wrsztaty wydobyły z marazmu tych młodych wyborców,
> którzy nie rozumi

Wspaniale !
Tylko czemu nie nie wykazaliscie zainteresownia zbiórkami wyborczymi
(które juz ruszają) lub zjazdami sprawozdawczymi (które beda wkrótce)??
Przecież to jest "naturalne srodowisko" "młodych wyborców".
Bo za mało atrakcyjne ?

> Dlaczego wędrownicy mają wejść na Zjazd? A dlaczegóż by nie?
> Czy jest to zgromadznie na tyle tajne zgromadzenie
> by miało się czego obawiać?
> Czy dzieje się tam coś co uczestnicy tego spotkania
> chcieliby za wszelką cenę ukryć?
> Może jest coś czego delegaci i organizatorzy na tyle się wstydzą,
> że pragneliby zkazać owej grupie wejścia na zjazd? Jak sądzę nie.

Od pewnego czasu noszę się z innym pomysłem.
Transmisji internetowej za pomocą 2-4 kamer i mikrofonów.
Bo to da realną możliwość śledzenia obrad,
bez ew. zagrożeń.

> Tworząc program "Młodzi Wyborcy" bylismy przekonani,
> że uczestnictwo w Zjeździe wędrowników jako obserwatorów
> będzie dla nich dobrą lekcją funkcjonowania
> naszej organizacji w praktyce.

Zacznijcie od zbiórek wyborczych i zjazdów sprawozdawczych,

> I na koniec ostatnia refleksja, dotycząca nurtującego
> znakomitą wiekszość uczestników dyskusji
> pytania "Dlaczego wędrownicy?"
> Można byłoby odpowiedzieć krtóko i obcesowo
> "bo takie jest założenie progamu skierowanego do wędrowników"

A uczestnicy Zjazdu, uchwalajac regilamin Zjazdu też
"któtko i obsesowo" mogą "odpowiedzieć" - SPADAĆ

Co niezwłocznie uczynię
:-))))))

Czesław