Re: [Czuwaj] Ruch mlodych dla mlodych - bylo: Wędrownicy na Zjezdzie

Pią, 22 Kwi 2005, 08:48:51 CEST

----- Original Message -----
From: <seascout w go2.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, April 22, 2005 7:48 AM
Subject: RE: [Czuwaj] Ruch mlodych dla mlodych - bylo: Wędrownicy na
Zjezdzie

> Udział harcerzy starszych w Zjazdach hufców, chorągwi, Związku.
>
> Nikt mi nie opowiadał bzdur. Na pierwszym Zjeździe Hufca
> (nazywało się to konferencja sprawozdawczo - wyborcza)
> byłem jako HS w roku 1988.
> Na Zjeździe ZHP byłem jako HS w 1991 roku.
>
> Jak wielu innych HS.
>
> I nie podjęto nieodpowiedzialnych uchwał i było duzo odważnych,
> wręcz brawurowych wypowiedzi
> i wszystko - jak napisałem - działało.

Jako że na KSW Hufca w 1988 roku byłem juz jako z-ca hufcowego,
co prawda, w nietypowym jak na ówczesne standardy ZHP hufcu
pozwolisz ze tylko się uśmiechnę. :-)))))))

Co oczywisnie nie oznacza że nie wiem jak pozytywna rolę
w niektórych przypadkach spełnili,
w tamtych "gorących" czasach, HS-y.
Ale równoczesnie wiem jak bardzo byli podatni na manipulacje.

Czesław