Re: [Czuwaj] Od czego zacz±æ (by³o o wêdrownikach...)

Marcin Skocz hrskocz w harcerstwo.net
Pi±, 22 Kwi 2005, 10:40:04 CEST

> Na wstêpie chcia³bym stwierdziæ, ¿e zgadzam siê z Czesiem :), kiedy mówi,
> ¿e warto zacz±æ nie od góry (Zjazd ZHP), ale od zjazdów sprawozdawczych
> czy zbiórek wyborczych. Chcia³bym w zwi±zku z tym zaproponowaæ bardzo
> praktyczne rozwi±zanie...
(opis rozwi±zania - warsztaty przed zjazdami hufców)

Pomys³ jest bardzo dobry i na pewno lepszy od pomys³y z obserwatorami -
zw³aszcza ¿e nie wiem na jakiej podstawie zostali wytypowani (tak jak nie
wiem jak wygl±da³ nabór do programu o którym mówi± organizatorzy, ani nie
wiem kto i w jaki sposób decyduje kto je¼dzi na konferencje w imieniu ZHP -
ale to inna sprawa, ¿e potrzebujemy jasnych, prostych i czytelnych
procedur).

Jednocze¶nie wiem, ¿e przygotowanie takich warsztatów w odpowiedni sposób
nie tyle przerasta niektóre hufca, co mog³oby dla nich stanowiæ
niebezpieczny precedens...
Bo co je¶li instruktorzy zaczn± my¶leæ i skoñczy siê wybieranie co roku tych
samych? Albo zaczn± jeszcze pytaæ o to co komenda zrobi³a w zesz³ej
kadencji?
To mog³oby byæ zbyt ciê¿kie do¶wiadczenie dla co po niektórych...

pozdrawiam
Marcin Skocz