Re: [Czuwaj] Od czego zacz±æ (by³o o wêdrown ikach...)

Piotr Ko³odziejczyk admiral w kolodziejczyk.waw.pl
Pi±, 22 Kwi 2005, 11:36:03 CEST

"Marcin Skocz" <hrskocz w harcerstwo.net> napisa³(a):

> (opis rozwi±zania - warsztaty przed zjazdami hufców)
>
> Pomys³ jest bardzo dobry i na pewno lepszy od pomys³y z obserwatorami -
> zw³aszcza ¿e nie wiem na jakiej podstawie zostali wytypowani (tak jak nie

warsztaty sa ok, ale jest czesto z nimi taki problem, ze Ci ktorych to
interesuje - nie potrzebuja warsztatow, a ci ktorych nie interesuje - nie
przyjda :-(.

Dlatego ja bym jednak naciskal na jakas obecnosc na zjazdach/zbiorkach. Mam
wrazenie, ze mlodzi ludzie sluchajac co i w jaki sposob opowiadaja delegaci
i inni z 'glosem decydujacym' szybko dojrzeja do tego, kogo trzeba
wybierac.

Pozdr.,
Admiral

--