[Czuwaj] oboz w strefie nadgranicznej

togro w togro.pl togro w togro.pl
Pią, 22 Kwi 2005, 14:30:08 CEST

----- Original Message -----
From: "Anek" <anekr w go2.pl>
> mam pytanie czy z Was organizowal oboz w strefie nadgranicznej? Czy sa
> jakies specjalne wymagania SG? Czy moze wystarczy zgloszenie do nich
> faktu, ze taki oboz bedzie mial miejsce?
> pozdrawiam
> andrzej

Baza Obozowa Hufca ZHP Otwock w Przerwankach znajduje sie w strefie
nadgranicznej lub z nia sasiaduje (zalezy od ktorej strony sie dojezdza) i
nigdy nie mialem zadnych problemow z organizacja tam obozu. WIec nie trzeba
nikomu zglaszac. Osoba pelnoletnia przebywajaca w takiej strefie powinna
miec ze soba dowod osobisty lub inny dokument tozsamosci. Przynajmniej tak
bylo kiedys, bo teraz to juz nie wiem na 100%.

Pozdrawiam
Tomasz Grodzki
togro w togro.pl
http://www.togro.pl