[Czuwaj] oboz w strefie nadgranicznej

Piotr Kołodziejczyk admiral w kolodziejczyk.waw.pl
Pią, 22 Kwi 2005, 14:49:27 CEST

<togro w togro.pl> napisał(a):
> [...]

Ja mialem oboz przy granicy bialoruskiej (kapalismy sie wlasciwie rowniez
po tamtej stronie, ze wzgledu na 'plynnosc' granicy;-) i zglaszalismy w SG
ten oboz. Poza tym owo zgloszenie bylo elementem wyrabiania sobie dobrych
kontaktow. Czasem tez SG przyjezdzala w ramach patrolu pogadac o
zyciu...;-).

pozdr.,
Admiral

--