Re: [Czuwaj] Wędrownicy na Zjezdzie

czarna13 w alte.pl czarna13 w alte.pl
Pią, 22 Kwi 2005, 17:36:28 CEST

----- Original Message -----
From: "Rafal Bednarczyk" <amfarm w aster.pl>
.
>no ja rozumiem tymbardziej, ze o programie wszyscy >wiedza
>w ZHP i dostep do niego jest na pewno rowny we >wszystkich
>miejscach naszego zwiazku. Ze tez ja przespalem ta >kampanie
>informacyjna na ten temat... Nie moge sobie tego >darowac...

Hehe... widzisz Rafale, pod latarnią najciemniej... Do nas na prowincje już
dawno dotarła ofensywa promocyjna związana z programem, w choragwi odbyły
się warsztaty, na ktore wszyscy nasi wędrownicy dostali zaproszenie.
Każdy z wędrowników otrzymał też podręczny zestaw młodego wyborcy, na który
składają się podręczniki demokracji m.in. p.t. "Frakcje polityczne w ZHP",
"Sprawozdanie Naczelnika i Bilans ZHP wraz z komentarzem" oraz "ABC
głosowania". Dostaliśmy także, jeszcze gorące, instruktarzowe karty do
głosowania. A wszystko to w wersji papierowej i na CD. Teraz już wiemy jak i
na kogo głosować!!! :-D

Pozdrawiam rozbawiony, :-)

pwd. Maciej Syska H.O.
Drużynowy 13 Wołomińskiej Drużyny Harcerskiej