Re: [Czuwaj] Re: [CzuwajLista dyskusyjna harcerek i harcerzy. <czuwaj@listy.czuwaj.net>] Wędrownicy na Zjezdzie

Marcin Skocz hrskocz w harcerstwo.net
Pią, 22 Kwi 2005, 20:47:14 CEST

> Co do informacji o programie. Projekt został przedstawiony Kieorwnikom
> Referatów Wędrowniczych poszczególnych Chorągwi, podczas ostatniej zbiórki
> programowców chorągwi w Chorzowie i to oni powinni dalej to
> przedsięwzięcie
> propagować - tak więc Rafale zwróć się ostrzem swego czerwonoberetowego
> noża
> w kierunku Szefa Referatu Wędrowniczego Chorągwi Stołecznej...

Dolnośląska w takim razie też nie spełniła swojej powinności. A to znaczy,
że program był prowadzony jedynie w uprzywilejowanych środowiskach - takich,
które miały dostęp do informacji. Jak się okazuje - ta ostatnia jest cennym
i rzadkim dobrem w ZHP.

Za brak

A to nie będzie trochę za późno?

pozdrawiam