[Czuwaj] Re: [CzuwajLista dyskusyjna harcerek i harcerzy. <czuwaj@listy.czuwaj.net>] Wędrownicy na Zjezdzie

T.Rex trex w harcerstwo.net
Pią, 22 Kwi 2005, 17:31:34 CEST

Jak widac dyskusja co do udziału wędrowników w Zjeździe ruszyła dwoma
torami. Pierwszy w nurcie dyskusji systemowej oraz drugi w nurcie dotyczącym
bezpośrednio programu.

Jako, że dziś wyjeżdżam na warsztaty wędrownicze  i nie będę miał możliwości
udzielić odpowiedzi na pojawiające się posty w sprawie programu,
zasygnalizuję jedynie niektóre kwestie podniesione w poprzednich
wypowiedziach moich szanownych rozmówców.

Jesli chodzi o kwestię zaczęcia od "góry" (zjazdu) czy od "dołu" (zbiórek
wyborzych w hufcach) to jak najbardziej zgadzam sie prezentowanym
stanowiskiem, że udział wedrowników powinien zacząc się od tych ostatnich.
Taki jest też zamysł (który nie został przeze mnie byc może dostatecznie
wyartykułowany) programu. A mianowicie, ci którzy będą uczestniczyć
warsztatach będą niejako namawiani do organizacji udziału wędrowników w
poszczególnych zbiórkach by tam stawiali "swoje pierwsze kroki" by stamtąd
udali się na Zjazd jako obserwatorzy. Wiem, że w niektórych miejscach te
terminy już przepadły ale mam nadzieję, że to nie zniechęci do udziału w
programie.

Co do informacji o programie. Projekt został przedstawiony Kieorwnikom
Referatów Wędrowniczych poszczególnych Chorągwi, podczas ostatniej zbiórki
programowców chorągwi w Chorzowie i to oni powinni dalej to przedsięwzięcie
propagować - tak więc Rafale zwróć się ostrzem swego czerwonoberetowego noża
w kierunku Szefa Referatu Wędrowniczego Chorągwi Stołecznej... Za brak
informacji na stronie Wydziału biję się w piersi w imieniu twórców programu.
Jestem przekonany, że jak tylko wrócą do Polski, a nastąpi to w
poniedziałek, to natychmiast uzupełnią ten brak. Myślę, że również wtedy
odpowiedzą szczegółowo na Wasze pytania i propozycje.

Grzegorzu  - Proszę cię o kontakt ze mną (jesli to możliwe to podczas dyżuru
w chorągwi) w kwestii wyjaśnienia szczegółów funkcjonowania programu "MW" w
Wielkopolsce.

Rex.

Ps. Rafale - zawsze ceniłem sobie Twoje celne aluzje, aczkolwiek sądzę, że
kierownie zarzutów wprost było by bardziej czytelne dla wszystkich biorących
udział w dyskusji. No i oczywiście zaoszczęziłoby trzochę czasu na czytaniu.
Choć powtarzam, że jesteś mistrzem, którego zawsze przyjemnie się czyta.