[Czuwaj] Re: oboz w strefie nadgranicznej

Łukasz Brzeziński lbrzezinski w zhr.pl
Pią, 22 Kwi 2005, 22:06:50 CEST

> cz!
> mam pytanie czy z Was organizowal oboz w strefie nadgranicznej? Czy sa
> jakies specjalne wymagania SG? Czy moze wystarczy zgloszenie do nich
> faktu, ze taki oboz bedzie mial miejsce?

2 lata temu organizowałem obóz w Bielicznej w Beskidzie Niskim tuż przy
granicy ze Słowacją.
Podczas załatwiania spraw "obozowych" złożyliśmy zgłoszenie o obozie do
oddziału SG, a chwilę przed obozem dostarczyliśmy listę kadry i uczestników.
Wszystko było OK, kilka razy mielismy miłą wizyte panów z SG, jedynie
prosili o informacje jakbyśmy widzieli kogoś podejrzanego nie wyglądajacego
na turystę ;)

pozdrawiam
ŁukaszB