RE: [Czuwaj] Wędrownicy na Zjezdzie

Rafal Bednarczyk amfarm w aster.pl
Pią, 22 Kwi 2005, 22:59:07 CEST

Witam ponownie,

jak widze kwestia desantu wedrownikow
na grudniowy zjazd jest powszechnie
znanym faktem

Grzegorz Skrukwa z choragwi Wielkopolskiej napisal:
> Piękna idea, i szkoda że od jej przedstawienia nie zaczęła
> się ta dyskusja.
> Ale rodzą sie kolejne pytania:
> Czy ten program się już zaczął? Kto może w nim wziąć udział?
> Jaki jest koszt i czasochłonność udziału w tym programie? Czy
> wędrownicy z mojej drużyny mogą w nim uczestniczyć?

Maciej Syska z Wolomina z choragwi
Stolecznej napisal:
> Heh, dostali... kurierem, do domu.... ;-)
>
> A tak poważnie, to rzecz jasna nikt od nas z hufca o tym
> projekcie nie słyszał. Nie słyszałem także, żeby ktoś słyszał
> o jakiejkolwiek informacji na ten temat u nas w chorągwi, ale
> to z drugiej strony nic nowego ;-)
no ale zgadzam sie z Mackiem, ze niestety w naszej
choragwi to nic dziwnego.

Ale potem napisal Marcin Skocz z Wroclawia
z choragwi Dolnoslaskiej:
> Dolnośląska w takim razie też nie spełniła swojej powinności.
> A to znaczy, że program był prowadzony jedynie w
> uprzywilejowanych środowiskach - takich, które miały dostęp
> do informacji. Jak się okazuje - ta ostatnia jest cennym i
> rzadkim dobrem w ZHP.

A na koniec Czeslaw Przybytek z choragwi Krakowskiej dodal:
> A do Galicji jakoś nie chciało dotrzeć.
> Za dużo mamy latarni ?
> ;-)  ;-)  ;-)

Z powyzszego wynikaja dwie mozliwe odpowiedzi:
1.w choragwiach:
- wielkopolskiej,
- krakowskiej,
- dolnoslaskiej
- stolecznej
kiepsko lub w ogole nie dzialaja referaty
wedrownicze - to chyba niedobrze bo to z tego
co wiem to dosc silne w druzyny wedrownicze osrodki.
Dla kogo wiec jest ten program? Moze dla slabszych osrodkow?

2.promocja programu jeszcze nie ruszyla lub jej w ogole
nie zakladano co byl tlumaczylo kompletny brak info na stronie
Wydzialu Wedrowniczego GK ZHP
Biorac wiec pod uwage okres zjazdow hufcow zwiazanych
z wyborami delegatow na zjazd ZHP wyraznie widac, ze celem
programu jest tylko zjazd ZHP bo ze swiadomym uczestniczeniem
z zjazdach hufcow juz tworcy programu, a przede wszystkim
wedrownicy nie zdarza.
Ale moze tak to zaplanowano?

pozdrawiam wszystkich
R. Bednarczyk