RE: [Czuwaj] Wędrownicy na Zjezdzie

czesiek w harcerstwo.net czesiek w harcerstwo.net
Pią, 22 Kwi 2005, 23:29:42 CEST

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net]On Behalf Of Rafal Bednarczyk
Sent: Friday, April 22, 2005 10:59 PM
To: 'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'
Subject: RE: [Czuwaj] Wędrownicy na Zjezdzie

Witam ponownie,

jak widze kwestia desantu wedrownikow
na grudniowy zjazd jest powszechnie
znanym faktem
(...................)
A na koniec Czeslaw Przybytek z choragwi Krakowskiej dodal:
> A do Galicji jakoś nie chciało dotrzeć.
> Za dużo mamy latarni ?
> ;-)  ;-)  ;-)

Z powyzszego wynikaja dwie mozliwe odpowiedzi:
1.w choragwiach:
- wielkopolskiej,
- krakowskiej,
- dolnoslaskiej
- stolecznej
kiepsko lub w ogole nie dzialaja referaty
wedrownicze - to chyba niedobrze bo to z tego
co wiem to dosc silne w druzyny wedrownicze osrodki.
Dla kogo wiec jest ten program? Moze dla slabszych osrodkow?

2.promocja programu jeszcze nie ruszyla lub jej w ogole
nie zakladano co byl tlumaczylo kompletny brak info na stronie
Wydzialu Wedrowniczego GK ZHP
Biorac wiec pod uwage okres zjazdow hufcow zwiazanych
z wyborami delegatow na zjazd ZHP wyraznie widac, ze celem
programu jest tylko zjazd ZHP bo ze swiadomym uczestniczeniem
z zjazdach hufcow juz tworcy programu, a przede wszystkim
wedrownicy nie zdarza.
Ale moze tak to zaplanowano?

pozdrawiam wszystkich
R. Bednarczyk

Z tego co udało mi się "na szybko" dowiedzieć
materiały są dopiero "w opracowaniu".
Jutro mam nadzieję dowiedzieć się wiecej.

Czesław