Re: [Czuwaj] Wędrownicy na Zjezdzie

Marcin Skocz hrskocz w harcerstwo.net
Nie, 24 Kwi 2005, 20:40:32 CEST

Oficjalnie chciałem przeprosić, za używanie w stosunku do Pana Sławomira
Wasia powszechnie przyjętej w internecie formuły zwracania się do
dyskutantów na "ty".

W związku z zamieszczonym poniżej mailem zobowiązuję się do tytułowania go w
sposób dowolnie przez niego wybrany, co mam nadzieję zaspokoi jego
potrzeby.Zwłaszcza, że w razie wypowiedzi innych niż oficjalna linia
chorągwii, Jego Prześledczość szybko potrafi zadziałać.

Jednocześnie pragnę wyrazić zdziwienie, że Pan (arcyksiąże, jego eminencja,
świątobliwość - jak sobie wybierze) traktuje współdyskutantów. Nie jest to
bowiem pierwszy raz kiedy próbuje rozgrywać swoje gierki.

Poprzednim razem maile z krytycznymi uwagami które pokazałem w dyskusji na
liście zostały usłużnie przekazane komendantce chorągwii, zapewne w celu
rozwiązania różnicy poglądów w sposób urzędowy...

pozdrawiam i przepraszam pozostałych, poniżej treść listu od Jego
Przebiegłości

MArcin Skocz

Nie przypominam sobie żebyśmy byli na Ty.
SW