[Czuwaj] Marcin Skocz

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Nie, 24 Kwi 2005, 21:12:54 CEST

> Oficjalnie chciałem przeprosić, za używanie w stosunku do Pana Sławomira
> Wasia powszechnie przyjętej w internecie formuły zwracania się do
> dyskutantów na "ty".
> Poprzednim razem maile z krytycznymi uwagami które pokazałem w dyskusji na
> liście zostały usłużnie przekazane komendantce chorągwii, zapewne w celu
> rozwiązania różnicy poglądów w sposób urzędowy...
> MArcin Skocz

No widzisz "Druhu". Odczuwasz tak wielką potrzebę pomówienia czy obrazy
kogoś, że potrafisz nawet prywatną korespondencję zamienić w publiczną.
Czy  "druhowi" przeszkadza, że Basia nie zapisała sie na
liste?Współprowadzimy z Basią chorągiew i informujemy się o wszystkich
sprawach. "Urzędowo" raczej się nie zajmujemy "druha" osobą. Sąd harcerski
był tu właściwy i wyręczył inne władze.
Jak moze "druh" pamięta także dzięki liście zareagowałem w przypadku błędu
komendy "druha" hufca.
Proszę nie dawać się niekontrolowanym emocjom...