[Czuwaj] Marcin Skocz

mistrz44 mistrz44 w poczta.onet.pl
Nie, 24 Kwi 2005, 23:50:54 CEST

----- Original Message -----
From: "Sławomir Waś" <slawek w wasie.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy."
<czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Sunday, April 24, 2005 8:12 PM
Subject: [Czuwaj] Marcin Skocz

stosunku do Pana Sławomira
formuły zwracania się do
które pokazałem w dyskusji na
chorągwii, zapewne w celu
urzędowy...

> No widzisz "Druhu". Odczuwasz tak wielką
potrzebę pomówienia czy obrazy
> kogoś, że potrafisz nawet prywatną
korespondencję zamienić w publiczną.
> Czy  "druhowi" przeszkadza, że Basia nie
zapisała sie na
> liste?Współprowadzimy z Basią chorągiew i
informujemy się o wszystkich
> sprawach. "Urzędowo" raczej się nie zajmujemy
"druha" osobą. Sąd harcerski
> był tu właściwy i wyręczył inne władze.
> Jak moze "druh" pamięta także dzięki liście
zareagowałem w przypadku błędu
> komendy "druha" hufca.
> Proszę nie dawać się niekontrolowanym emocjom...
Proponowałbym, aby OBIE strony nie poddawały sie
nie kontrolowanym emocjom.
Niezależnie od poglądów i zgody lub nie w różnych
tematach, uważam tytułowania
Marcina  per "druh" - i chodzi mi o cudzysłów, za
stosowanie mało smacznej inwektywy.
Jesli macie problemy ze sobą, rozwiążcie je
sami.Jesli nie możecie- szanujcie sie wzajemnie
na tej liście.
M44