ODP: [Czuwaj] Marcin Skocz

Pon, 25 Kwi 2005, 09:59:08 CEST

Przyjmij Marcinie moje gratulacje!

Dostałeś temat opisywany Twoim imieniem i nazwiskiem.

Z mojej perspektywy - to na liście [czuwaj] nobilitacja.

A tak z ostatniej niedzieli, kiedy jeszcze do godziny około 20.20 byłem
przybity: "Chcecie być jak osoby, które budują dom na piasku czy na skale?
(...) Ja jestem drogę, prawdą i życiem (...) Nie trwóżcie się! (...) Pokój
wam".

Dominik Jan Domin

PS. Nie zamierzam cytatów (luźnych) powyżej tłumaczyć. Niech każdy je
zrozumie tak, jak mu pisane.