Re: [Czuwaj] Wędrownicy na Zjezdzie

czarna13 w alte.pl czarna13 w alte.pl
Pon, 25 Kwi 2005, 14:03:50 CEST

From: "hm. Rafal M. Raniowski HR" <rafal w harcerz.pl>

>Na nic nie wiem o
> takim programie, moze wlasnie dlatego, ze brak info na stronie Wydzialu :(
> Pocieszam sie ty, ze u nas jeszcze zbiorek wyborczych nie bylo i moze sie
> uda, aby moi wedrownicy wzieli udzial w warsztatach i zbiorce wyborczej.

A oto mój post z 22.04.05 :-):
"A tak poważnie, to rzecz jasna nikt od nas z hufca o tym projekcie nie
słyszał. Nie słyszałem także, żeby ktoś słyszał o jakiejkolwiek informacji
na ten temat u nas w chorągwi, ale to z drugiej strony nic nowego ;-)"

> Mam tylko nadzieje, ze samo uczestnictwo w nich nie rozczaruje ich do ZHP
;)

No jak już zostaną przeszkoleni na warsztatach, to napewno nie ;-)))

Pzdr.
Maciek Syska

pwd. Maciej Syska H.O.
Drużynowy 13 Wołomińskiej DH