Re: [Czuwaj] Wędrownicy na Zjezdzie

hm. Rafal M. Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Pon, 25 Kwi 2005, 13:41:51 CEST

----- Original Message -----
From: <czarna13 w alte.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, April 22, 2005 5:36 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Wędrownicy na Zjezdzie

A niech to "ciemna srubka"! Ze zacytuje Tytusa de Zoo ;) Ja nic nie wiem o
takim programie, moze wlasnie dlatego, ze brak info na stronie Wydzialu :(

Pocieszam sie ty, ze u nas jeszcze zbiorek wyborczych nie bylo i moze sie
uda, aby moi wedrownicy wzieli udzial w warsztatach i zbiorce wyborczej.

Mam tylko nadzieje, ze samo uczestnictwo w nich nie rozczaruje ich do ZHP ;)

Pozdrawiam po Rajdzie Gryf
Viking - Szczecin